Hai chamadas e silencios / en harmonía de contrarios / hai mansións desocupadas / non hai futuro pasado /

14.12.05

Non era sen hora

Hei de confesar que foron os blogs dos meus amigos e coñecidos mais algún escrito en particular os que me empurraron a crear o meu. De feito, hai xa ben tempo que teño un feixe de textos preparados e que penso casan mellor aquí ca no noso sitio web. Aproveito a banda ancha que a miña viciña sirio-francesa se ofreceu amablemente a compartir para me por ó día e comezar esta andaina entre a literatura e o díxome-díxome.
Tendo en conta que teño máis dun ano de retraso, pido desculpas pola posible desorde cronolóxica que van sufrir as entradas.

Here it comes!

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

E unha honra esta mencion inaugural, non agardaba menos... pero pensei que eras mais fan de hola.com ;-) Congratulations, my love.

dezembro 15, 2005 7:45 da tarde

 
Anonymous Anónimo said...

Ben, ben, ten boa pinta isto, supoño que e coma o fotolog da nuri pero so con textos ou algo así, xa sabes que eu son un pouco burriña pra estas cousas. Pois ánimo e xa iremos falando.Bicos mil

dezembro 16, 2005 12:14 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home