Hai chamadas e silencios / en harmonía de contrarios / hai mansións desocupadas / non hai futuro pasado /

27.2.06

Citas

Mentres cavilo as miñas propias para o próximo post, deixo algunhas citas das que gostei especialmente nestes útimos días e outras que me remoen constantemente:
"TEMOS QUE METERNOS baixo as duchas frías antes de poñer a clareo a nosa entraña." "O RITO DIARIO xa sen rito, escoltada por branquísimas amantes: matar o pai, devorar os ocos, masacrar un a un todos os funcionarios e mercaderes cos que fose intercambiada unha palabra a penas, desintegrar cada pegada cunha lixivia velenosa zumegada do meu hime sen descanso. Abortar é unha obriga, unha necesidade fonda, un desafío." Yolanda Castaño
"Nosotros sabemos, camarada, que en las montañas enterraremos el corazón del enemigo." Gioconda Belli
"A nosa é unha causa perdida e non hai lugar para nós no universo natural, pero a pesar de todo, non lamentamos ser humanos. Non hai alegría que poida darche o mundo comparable á que che quita cando o brillo das primeiras ideas dexenera na insulsa decadencia dos sentimentos."? (Alguén me aclara esta dúbida? dubi, dubi, daaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
"El arte es un don que repara el alma de los fracasos y sinsabores. Nos alienta a cumplir la utopía a la que fuimos destinados." "Entre lo que deseamos vivir y el intrascendente ajetreo en que sucede la mayor parte de la vida se abre una cuña en el alma que separa al hombre de la felicidad como al exiliado de su tierra." Sabato en La resistencia.
"Though leaves are many, the root is the only one. Through the lying days of my youth I swayed my leaves and flowers in the sun. Now I may wither into the truth." W.B.Yeats
"Hedonismo e permisivismo son a única causa do meu optimismo. O papa di que é un desexo pasaxeiro e eu non sei que me pasa, non me acaba de pasar." Antón Reixa