Hai chamadas e silencios / en harmonía de contrarios / hai mansións desocupadas / non hai futuro pasado /

1.3.06

Liberdade de expresión?

Cando coñecín as novas do rebumbio por causa das caricaturas de Mahoma, fiquei espantado e fíxenme cruces, eu, que son ateo militante. O que non sabía era que o peor estaba por vir, da man dos mesmos pero do outro lado e con máis violencia. Só comulgo coa canción de Def Con Dos: "No me apetece Cristo, no me interesa Alá, no me hace gracia Buhda, no hay más allá". Forza Bassi! Caricaturistas do mundo, UNÍDEVOS!

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

eu hoxe espertei tamén con esa nova, e fiquei tamén espantada. Acredito que vin dito espectáculo, e que é fantástico.
Bassi é un xenio dos que quedan poucos (aí vai outro: señor melville)

março 02, 2006 9:08 da manhã

 
Anonymous Anónimo said...

E cousa miña ou hai algo en comun entre a paxina web de Def Con Dos e a de Sobrado e banda? Imaxinacions miñas, seguro.

março 02, 2006 9:08 da manhã

 
Anonymous Anónimo said...

para o usuario anónimo: eu creo que algo de relación si que hai, eh...
pra ti: xa vin o mail, á tarde gárdoo que agora non teño lapis e xa llo envío, que ben!

março 02, 2006 9:11 da manhã

 
Blogger The Sobrado said...

A ver se van ser algo máis ca imaxinacións... querid@ anónim@ :-)

março 02, 2006 4:17 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home